Lead-In-forløb
Hvert år afholder vi fire "Lead-In"-forløb à fem workshops pr. forløb.
(Klik her for at se, hvornår dette års Lead-In løber af staben)
Forløbet udgør et iværksætterprogram for alle KU-studerende med en idé til et projekt eller en virksomhed - eller med en allerede-eksisterende virksomhed/startup. Her bliver du som deltager klogere på startups - din egen og andres - samtidig med at du opbygger dit netværk og tilegner dig konkrete, praktiske redskaber og erfaringer.
Over de fem workshops får du som deltager mulighed for at dykke ned i dine styrker, dine motivationer, din individuelle historie og din evne til at kommunikere og tiltrække de rigtige forretningspartnere. Du vil blive introduceret til arbejde med redskaber og metoder, som kan hjælpe dig med at tage det næste skridt mod at lade din idé blive til virkelighed.
Kernekompetencer og tilegnelser fra Lead-In-forløbet:
- Forståelse for målgrupper og (fremtidige) kundesegmenter
- Hypoteseopbygning, -testning og -validering
- Anvendelse af forretningsmodeller som procesredskab
- 'Pretotyping'
- Formidling og pitch
- Bæredygtigt salg og salgssituationer
Læs mere her.